cookis

cookis

cookis

czwartek, 21 sierpnia 2008

kolejne porterety

Zakochałam się ostatnio w portretach. Gdzie mogę tam je robię. Kiedyś portrety mnie nie pociągały, nie miały w sobie tego uroku co inne zdjęcia. Teraz na każdym kroku szukam modeli na zasadzie zdjęcia za zgodę na sfotografowanie i umieszczanie na stronie internetowej. Tym razem przed aparatem pokazało się rodzeństwo (w kolejności umieszczenia zdjęć ) Paula, Kinga i Konrad. Dziękuję im za pozowanie a rodzicom za zgodę na publikację zdjęć.

2 komentarze:

  1. Bardzo ciekawe portrety. Chłopiec ze zdjecia numer 1 powinien zagrać w adaptacji Dzieci z Bullerbyn :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj, weszłam tu przez przypadek będąc na innej stronie, na której Twój blog jest polecany i mam prośbę. Jak można dodać u siebie na blogu takiego tłumacza. czasem wchodzę na bułgarskie blogi i też mnie odwiedzają, ale niestety o ile ja znam ten język, to moi goście nie znają polskiego, więc to byłaby przydatna funkcja. Poproszę o instrukcje. dziękuję i pozdrawiam, www.nowy.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń