cookis

cookis

cookis

środa, 16 września 2009

niezapominajki

Kolejna porcja zdjęć z szuflady.

7 komentarzy:

  1. Z tych zdjęć bije jakiś nieokreślony spokój i zamyslenie skłaniające do refleksji...

    OdpowiedzUsuń
  2. jedne z moich ulubionych kwiatówwlasciwie kwiatuszków

    OdpowiedzUsuń
  3. te Twoje fotki sa super

    dla mnie to jak magia
    nigdy bym nie pomyslala,ze takie zwykle rzeczy moga byc tak ladne na zdieciu

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak to dobrze mieć szufladę :) ładne fotki , pozdrawiam , Andrzej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Według mnie masz na swoim fotograficznym koncie dużo o wiele lepszych ujęć.
    Te mnie jakoś nie zachwyciły, choć - oczywiście - mają w sobie odrobinkę uroku.

    OdpowiedzUsuń
  6. jak ja lubie niezapominajki,
    to moje ukochane kwiatki :-)

    OdpowiedzUsuń