cookis

cookis

cookis

niedziela, 8 sierpnia 2010

Nataniel - minęło pół roku



Mam już 6 mies. Moi rodzice mówią że jestem idealnym dzieckiem i pewnie mają rację. Odkąd skończyłem 1,5m nie jem w nocy, tylko czasem potrzebuję przytulenia jak rozbudzę się wędrując po łóżeczku. Wiem że łóżeczko to nie mata ale tak lubię przekręcać się na brzuszek i na plecki, i pełzać. Trochę jeszcze siedzę niepewnie ale bardzo lubię siedzieć u mamy na kolanach i łapać jej białą mysz jak buszuje w internecie. Marchewka ziemniak i jabłko są pyszne i już wiem że trzeba usta otwierać to łyżka pełna tych smakołyków ląduje w buzi. Nawet mamie pomagam rękoma i nogami. 
Zasypiam przytulony do mamy i taty a zresztą życie jest zbyt piękne by dużo spać (godzinka czasem dwie mi w dzień wystarczą) w dzień wolę się za to śmiać i bawić. 
Mam też dwa fajne zęby i mama się o nich dowiedziała jak ją ugryzłem bo wcale nie płakałem jak wychodziły. W nagrodę dostałem wielkiego pluszowego robala, bo ja bardzo lubię robalowe zabawki :) 
Umiem też bawić się w chowanego, przybijać piątkę i dawać cześć. 
Mama mi 2 razy podstępem obcięła moje włoski ale nie martwię sie bo jest mi chłodniej i wyglądam bardziej przystojnie. 
Jestem tak duży i mam75 cm i 9500 g wiem bo wczoraj pani doktór mnie badała.






Nie ma nic fajniejszego od własnych stóp (przynajmniej na razie)












Zdjęcie specjalnie dla tych co proszą o zdjęcia w kolorze.




























Z ulubionym samochodzikiem





















AAAAAEEEEEEEOOOOO!!!!!!!
Czyli mój ulubiony piesek.

















11 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia uroczego chłopczyka! Pozdrawiają Bulikinia z Przemusiem

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, słodki chłopczyk:)
    Pozdrawiam-jasmina

    OdpowiedzUsuń
  3. aki przystojniak :)\
    i świetnie wygląda z recznikiem na głowie
    Agata

    OdpowiedzUsuń
  4. jak zawsze super zdjęcia:)
    Agmesz

    OdpowiedzUsuń
  5. hej
    fotki piękne
    jak zwykle
    uroczy model i zdolny fotograf
    1margot1

    OdpowiedzUsuń
  6. uroczy, mały mężczyzna z niesamowitym uśmiechem i oczkami... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też lubie w kolorze:) Twój synek Asiu za to jest moim ulubieńcem:) buziaki.Kasia Grosia

    OdpowiedzUsuń
  8. Kasiu - miło mi to słyszeć.
    Wiesz ja przez całą ciążę byłam zapatrzona w Kajtusia

    OdpowiedzUsuń
  9. buziaki dla DUZEGO CZLOWIEKA:)

    dalszego wspanialego rozwoju

    Anna S.

    OdpowiedzUsuń