cookis

cookis

cookis

wtorek, 2 marca 2010

moi panowie dwaj

Pewnego dnia rano........

9 komentarzy:

  1. Kapitalny, ciasny kadr. Zdjęcie naprawdę niesamowite. Pozostaje mi tylko uśmiechnąć się :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Karolina Mi :-) Cudowne zdjęcie Asiu- Swoją drogą na miniaturce wygląda (w moich oczach) jak obraz malowany- ciekawe..

    OdpowiedzUsuń
  3. Olga S. - Och jej, dopiero się dopatrzyłam, że masz malutkiego cudownego syneczka! Serdeczne gartulacje, spóźnione ale bardzo serdeczne :)
    Ale podobni dwaj panowie do siebie :) :) :)
    Super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój synek tez ma na imię NATANIEL ur. 25.11.2006,uwielbiam to imię,bardzo rzadko je spotykam...
    Cudowne zdjęcia...tez mi sie takie marzy taka sesja zdjęciowa z moim NATANIELEM...

    Dużo zdrówka życze . Marzena.

    OdpowiedzUsuń