cookis

cookis

cookis

poniedziałek, 4 stycznia 2010

moje zdjęcia w albumie "Polska Jest Niezwykła"


Ukazał się przed Świętami Bożego Narodzenia album fotograficzny w którym zostały zamieszczone zdjęcia nadesłane na konkurs Polska Jest Niezwykła.  Znalazły się w nim moje trzy zdjęcia (tyle można było na konkurs nadesłać). Kilka dni temu, z samego rana kurier dostarczył album, zwłaszcza że zapomniałam że ma do mnie przyjść.



Okolice Turzna obok Torunia



Nagrodzone zdjęcie - okna na starówce w Toruniu


Zamek w Rzucewie




17 komentarzy:

  1. pamiętam te nagrodzone zdjęcia, nie sądziłam, że to z Torunia często zaglądam na Twoją stronkę podobały mi się ostatnio tulipany, jakby się przytulały a potem całowały
    e-planetta

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też serdecznie g r a t u l u j ę :oD
    aż zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje - i życzę jak najwięcej zdjęć w albumach :)
    agmesz

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia, zwłaszcza okolice Turzna :)
    Grażyna

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję!!! Masz prawdziwy talent
    1margot1

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne zdjęcia! gratulacje!!! poproszę o autograf! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. I ja się do gratulacji przyłączę :)
    Teraz jeszcze większe grono ludzi może podziwiać Twoje prace ;)

    OdpowiedzUsuń