cookis

cookis

cookis

piątek, 2 sierpnia 2013

jeszcze nie pora na lunch

w Puerto de Mogan

7 komentarzy:

  1. Szeroka oferta plus wifi a chetnych brak.Pewnie za goraco jeszcze bylo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Monika - już było po śniadaniu ale za wcześnie na lunch
    wczesny lunch zjedliśmy w Purto Rico (bedzie na blogu bo to specjalności tych okolic)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny klimat zdjęcia.
    Nie wiem w jaki sposób było obrabiane, ale efekt końcowy bardzo mi się podoba.. oj posiedziałbym tam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Knapek
    bardzo mi miło
    ja też bym tam posiedziała
    i mam nadzieję że tam też podają gambas al ajillo (potem będzie zdjęcie na blogu)

    OdpowiedzUsuń
  5. wolę krewetki
    poczekaj aż zobaczysz zdjęcie
    lepsze od pizzy
    a dwa ja nie mogę na razie pizzy i nie wiem czy jeszcze będę mogła:(

    OdpowiedzUsuń
  6. wolę krewetki
    poczekaj aż zobaczysz zdjęcie
    lepsze od pizzy
    a dwa ja nie mogę na razie pizzy i nie wiem czy jeszcze będę mogła:(

    OdpowiedzUsuń