cookis

cookis

cookis

poniedziałek, 28 września 2009

wschody słońca są przereklamowane

Namawiano nas zawsze byśmy nad morzem zobaczyli wschód słońca, bo są takie piękne. Nad morzem bywaliśmy zwykle w czerwcu więc rano na wchód słońca nie chciało nam się wstawać iść rano ponad kilometr. Teraz wschód słońca był późno i inna miejscowość gdzie do morza było 300m z naszej kwatery, oraz rano o barbarzyńskiej porze się obudziliśmy, więc mówimy idziemy. Ciepło ubrani z nadzieją w oczach zobaczyliśmy nawet nie przeciętny wschodzik słońca. Dawno nie byliśmy tak rozczarowani.
Za to wracając kupiliśmy ciepłe bułeczki i wpadliśmy na molo pustej o tej godzinie. Marzyłam o takich zdjęciach pustego molo.

15 komentarzy:

  1. Rzadkie zjawisko nieziemsko uchwycone :)
    (mam oczywiście na myśli molo)

    OdpowiedzUsuń
  2. Patrząc na te zdjęcia mam wrażenie, że słońce leniwie wschodziło - zapewne by sobie chętnie jeszcze pospało... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wschod i tak mi sie podobał :) piekne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wschód piękny, jakie spokojne morze

    OdpowiedzUsuń
  5. no właśnie
    prawda że mogę czuć się rozczarowana

    OdpowiedzUsuń
  6. Trafiłaś na słabą pogodę , dobra pogoda to taka z kłębiastymi chmurami , wtedy zdjęcia zachodów wychodzą ślicznie , piszę zachodów bo wschodu nigdy nie widziałem , komu by się tak rano chciało iść nad morze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zachody z tego wyjazdu mam piękne - sam za kilka dni zobaczysz

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale atmosfera jest fajna, taka srebrzysto-senna... Aż przyszła mi na myśl... poranna kawa ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekna zdjecia! Uwielbiam, gdy jest pusto, cicho i gdy mam wrazenie, ze to wszystko ogladam tylko ja, ja sama... ;)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Pogoda rzeczywiście niespecjalna, ale uważam, że nad morzem - każdy wschód słońca jest odrobinę bardziej magiczny, niż w zwyczajnym miejscu.
    Na pierwszym zdjęciu woda wygląda niemal jak śnieg. Leniwa, sypka, senna... urzeka.

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Granda - liczyłam na coś więcej niż zobaczyłam - ale może jeszcze kiedyś na wschód słońca nad morzem się wybiorę (ale nie prędko niestety)

    OdpowiedzUsuń
  12. Niestety ze wschodami słońca jest tak, że odbywają się o kosmicznie wczesnych godzinach xD zatem sam fakt przebywania w okolicy morza jest niewystarczający, ale dobry na początek ;)

    OdpowiedzUsuń