cookis

cookis

cookis

poniedziałek, 23 listopada 2009

Nagroda Best Blog Award

Dziękuję za wyróżnienie które otrzymałam od GARDENDIGGERS




Nominowane blogi (kolejność losowa):
Figa Foto
-Moje Podróżowanie
Bea w Kuchni
AgaW Blog
Moim okiem
Kwiecienka od kuchni
Makrofotografia
Autoblografia
Moje szpargały



Zasady:
Akceptując zasady piszesz post na blogu podając link to bloga z którego otrzymałeś nominację Award, oraz logo.
Wybierasz do 15 nowo odkrytych blogów które uważasz na dobre.
Pamiętaj by skontaktować się z blogerami by dowiedzieli się o nominacji :)

Rules:
To accept the Award post it on your blog togheter with the name of the person who grantes the Award, and hisher bolg link.
Pass the award on to 15 blogs you have recently discoverd and think are great.
Remember to contact the bloggers you awarded to let them know they have been chosen for this Award.


5 komentarzy:

  1. Również bardzo dziękuję, jest mi niezmiernie miło :) A ma pytanko jak to dalej wygląda - na jakich zasadach wybieramy zwycięzcę ?? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lukrecjo, gratuluje wyroznienia! :)
    I milo mi, ze lubisz u mnie bywac :)

    Przyznaje, ze odkad moj blog foto legl odlogiem to rzadziej zagladam tez do innych :( Pora to naprawic ;)

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń