cookis

cookis

cookis

niedziela, 28 sierpnia 2011

tuż przed północą......






9 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie ! Podoba mi się ostatnie zdjęcie!
    Pozdrawiam Artura i Mojego słodkiego Nataniela ! :*
    Wera z Ostrowa ! (;

    OdpowiedzUsuń
  2. Psychologia Uwagi - ebook


    "Psychologia uwagi" autorstwa Théodule Ribot z 1888 roku w przekładzie J. K. Potockiego. Théodule-Armand Ribot (1839-1916) to francuski psycholog i filozof. Uczył się w Lycée de St Brieuc. Od 1856 roku zaczął pracować jako nauczyciel filozofii; od 1862 zatrudniony w École Normale Supérieure. Od 1885 prowadził kursy z psychologii eksperymentalnej na Sorbonie. W 1888 został mianowany profesorem psychologii..

    OdpowiedzUsuń
  3. Po cóż tu psychologia?
    Czy ów profesor toś Ty, Syneloi?

    OdpowiedzUsuń
  4. Psychologia przed północą pomaga uwolnić się od duszków przybywających po północy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. już zapomniałam o tych zdjęciach
      zrobiłam je jak wróciłam do grzywki :)

      Usuń