cookis

cookis

cookis

poniedziałek, 4 maja 2009

po weekendzie majowym

Na weekend majowy tym razem nie pojechałam nad morze ale nad jezioro Kamionkowskie, gdzie już dawno wszystko sfotografowałam. Więc przez te 3 dni zrobiłam bardzo mało zdjęć. Rano 2 maja dobrałam się do niezapominajek w ogródku sąsiadów tam są dużo piękniejsze niż mojej mamy. 






Jak zawsze, zachód słońca skłania mnie do wyjęcia aparatu.


3 maja nie mogłam oprzeć się kolorom jakie zobaczyłam na mojej zwykłej spacerowej drodze.


Aby sfotografować to miejsce przemierzałam się od kilu lat, a to nie było wody, a to nie ta godzina, a to brak czasu, i w końcu nadrobiłam zaległości.


Wszędzie gdzie nie spojrzałam był rzepak, piękny żółty. 


Na tą sesję pojechałam specjalnie, o konkretnej godzinie by światło było najlepsze.  Ten krajobraz najbardziej mnie urzekł, i nie mogłam go zostawić bez zdjęcia. Niestety pliki jpg nie pozwalają na dodanie do ich dźwięku a szkoda bo tej sesji fotograficznej towarzyszył rechot żab. Dawno taki pięknego i głośnego nie słyszałam. Nie chciało się z tego miejsca odchodzić. 







11 komentarzy:

  1. piękne krajobrazy :-)
    ogólnie mówiąc to miejsce jest piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Monika, czekam teraz na Twój wpis z tego miejsca

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podobają mi sie zdjęcia wierzb nad rzeką na tle nieba - piękne i tak bardzo kojarzące si8e z Polską :) super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia są przepiekne

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne zestawienia kolorystyczne.. zakochałam się w tym błękicie wymieszanym z żółcią..

    OdpowiedzUsuń
  6. czekamy na nowe zdjęcia :)

    jak tam Lana?

    OdpowiedzUsuń
  7. I.nna - na pewno będą, przymierzam się do ostatniej sesji z Laną (właściwie nie miałam z nią sesji zdjęciowej portretowej)

    OdpowiedzUsuń
  8. jak to zwykle bywa, trafilam na twoj blog objazdem przez blog bea :-) Pochodze z Kujaw, potrzebowalam 30 lat zeby docenic kujawskie krajobrazy, ale nawet w okresach najwiekszej nostalgii nie pamietalam, ze Kujawy moga byc az TAK piekne. Co to znaczy artystyczne oko :-D

    OdpowiedzUsuń