cookis

cookis

cookis

środa, 20 maja 2009

Lukrecja, Lana i rumianki


Przez wiele lat robiłam zdjęcia mojemu psu, ale nigdy razem z nią nie pozowałam. Teraz kiedy dni mojego psa są policzone (jest chora na chłoniaka) nadrabiam zaległości. Wiec jest to albo ostatnia albo jedna z ostatnich sesji z moim psem. Fotografie powstały tuż na za naszym osiedlem. Któreś ze zdjęć z tej sesji zostanie powieszone w naszej domowej galerii na przedpokoju.
Kolorowa wersja zdjęcia dodana na wielką prośbę MariuszaW


18 komentarzy:

  1. ślicznie...
    i jak pięknie w rumiankpwych wiankach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie Ci z rumiankiem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. moje typy to czwarte od góry i przedostatnie :)
    piekny pies i sesja też taka pozytywna, choc świadomość, że zostało wam trak niewiele czasu pewnie nie sprzyja tarzaniu się w trawie i zabawom w rumiankach...
    mam nadzieję, że Lana czuje się tak dobrze, jak wygląda

    OdpowiedzUsuń
  4. I.nna - dziękuję
    Lanka jest piękna, i ma całą masę zdjęć i mam nadzieję że jeszcze jej nie jedno zrobię bo czuje się dobrze, na słowo spacer biegnie pod drzwi prawie łamiąc nogi z pośpiechu

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi przykro Lukrecjo z powodu Lany. To piękny pies i jak widać, pełen życia. Też kiedyś musiałam pożegnać psa i do dzisiaj żal mi że pozostało mi po Mice jedno zdjęcie

    OdpowiedzUsuń
  6. CUDNIE ASIU!!!!Kasia grocha

    OdpowiedzUsuń
  7. Monika - dzięki , uwielbiam wianki
    Damqelle - niestety takie jest życie :(
    wijardim - dzięki
    Kasiu - dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piekny pies. I ladnie oboje wyglądacie!pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ojej, rozczuliłaś mnie historią...
    piękna jest; życzę Wam ciepłych i cudownych chwil do końca...

    OdpowiedzUsuń
  10. Przeslodkie zdjecia!

    Lukrecjo, a ja 'stracilam' czasowo Moja Kuchnia :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzieki :( Na razie moge tlko cierpliwe czekac :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda psinki, bo piękna.. i wygląda na pełną życia.

    OdpowiedzUsuń
  13. Przeslicznie razem wyglądacie:)
    jasmina

    OdpowiedzUsuń
  14. Moje ulubione to to z wiankiem na głowie.
    Piękne!

    OdpowiedzUsuń